חזרה לתוצאות החיפוש

אוסף עבודות גילוף וחותמות ממחנות המגורשים בקפריסין

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • ארכיון
אין תצוגה מקוונת
סימול
V 3417
תאריך
1948
שפה
עברית;
תיאור
האוסף כולל עבודות תבליט וגילוף באבן רכה של ילדים ומבוגרים במחנות המגורשים 64 ו-70 בקפריסין וחותמות מאותן המחנות. תש"ח. הפריטים מסומנים במספרים על גבם:;2. דגם של ספר קטן עם מגן דוד שקוע על כריכתו הקדמית; 7. תבליט של אניה צבועה וראשי תבות א"ס; 9. מלבן עם שקע דמוי פרסה במרכזו ומעליו הכיתוב "קפריסין, חזק ואמץ". מאחור: Pollak; 10. כנראה מאפרה קטנה שמשמאל לה פינה מעוגלת ובה ראשי תבות ז"ס; 12. דגם של ספר שעל כריכתו הקדמית תבליט של מפת ארץ ישראל. מאחור: "זלוקוויץ חיים, כתה ה כללית, קפריסין, מחנה 64"; 14. תבליט מלבנו ובו אוניות מגיעות לחוץ. מתחת לגלי הים: "יחי עם ישראל, קפריסין, כתה ה כללית, פדלמן דב". באמצע מגן דוד, מטחור חותמת: "בית ספר מאוחד מחנה 70".;חותמות: 44. "משפט חברים מחנה 64, קפריסין". במרכז מגן דוד ועליו שני לוחות הברית עם האות א במרכז; 46. פראקוראטור ועדת החקירה; 45. מפלגת פועלי ארץ-ישראל, הועד המרכזי בגירוש קפריסין.
מיקום
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר אוסף עבודות גילוף וחותמות ממחנות המגורשים בקפריסין.
מתוך קובץ דברים שונים.
רמת התיאור File Record
היסטורית בעלים הפריטים הוצאו מארכיון מוזיאון הדפוס, 2008.
מספר מערכת 990035314890205171
    1. אוסף עבודות גילוף וחותמות ממחנות המגורשים בקפריסין

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?